TILLBAKA

VARDAGSLIV, VÄNNER'FAMILJ / Permalink / 0
Hejsan, känner för att börja blogga igen för fick sånt sug haha! Kan väl börja berätta lite vad ni har missat senaste veckorna efter USA
 
När jag kom hem från USA så hade Ricardo en inflyttningsfest hos honom som var hur rolig som helst dock slutade den kanske inte jättebra då en stol gick sönder och grannarna klagade haha... Men det var as kul att träffa alla igen efter att man hade varit borta i 1 vecka.
 
Snygga bruds
 
Jag började även på mitt nya jobb på Nordinskolan där jag verkligen stortrivs med min klass som jag har hand om. Och på fredagen hade vi studiedag så jag och mina vänner passade på att åka till Ullared för att shoppa loss!! 
 
Squad <3
 
Helgen efter åkte vi gänget som var 18+ till Halmstad för att fira Nina som skulle fylla 18 år. Vi åkte ner på fredagen och killarna hade killkväll medan jag, Mollie och Otilia hade tjejkväll som innebar supa oss fulla haha! På lördagen vaknade vi halvt bakis och shoppade inne i stan och åt på Subway, supermums! Senare mot eftermiddagen kom även Viktor och Nina så vi duschade och fixade oss fräscha och började smådricka lite innan vi skulle vidare till Pinchos. Där åt vi supergod mat dock superdyrt haha men det var de värt!! Efter det åkte vi tillbaka till stugan och hade förfest och sen in till stan igen för att röja. Oturligt nog tappade jag bort mitt körkort så kom inte in någonstans så åkte hem med några stycken och käkade nudlar hemma haha. På söndagen åkte vi in till stan för att käka och sen sent på eftermiddagen rullade bilarna hem till Småland igen. 
 
Förövrigt fick jag hem ett brev från Halmstads polis att de har hittat mitt körkort, så hade ändå tur med det. Nu väntar jag bara på att de ska skicka mitt körkort till Gislaveds polisstation så jag kan hämta den. 
 
 
Bästa <3
 
I fredags var vi hos Cornelia för lite fest och roligheter och vid nio åkte vi till Hagge för fest så hängde där till natten, det var superkul! Och igår kväll åkte jag till Madde och hade Mellomys men vi pratade mer än att kolla på TVn, vi insåg igår att vi inte hade träffats sen i November helt sjukt och vi bor 5 min ifrån varandra?! Det var supermys och väldigt behövligt iallafall. Idag har jag bara jobbat så när jag kom hem tog mina ben en paus från livet haha har inte kunnat röra mig så har bara legat i sängen, KUL! Ne men har lov nu så rätt skönt men ska ändå jobba på BK men är ledig imorgon så ska passa på att ta det lugnt. I helgen ska jag till Göteborg så längtar så mycket!! 
 
Goa maten från i fredags. 
 
Hoppas ni har haft en lika mysig helg som mig, puss!
Till top