HEJ IGEN

VARDAGSLIV / Permalink / 1
Hej på er. Tänkte faktiskt börja blogga igen, saknar att skriva av mig! Mycket har hänt senaste månaderna, planer som har gått åt skogen och planer som faktiskt har fått mig att må bättre. Ni får helt enkelt hänga med på min resa. Har mått så himla bra senaste dagarna, i helgen mådde jag SÅ bra, var verkligen så lycklig. Inte varit det på ett bra tag, men det känns som livet går uppåt för mig! Annars då? Idag har jag inte gjort något mer än sovit haha skojar inte, gick upp klockan fyra på eftermiddag.  Haha herregud asså...  Imorgon ska jag jobba och hämta ut paket så då kommer jag få lite frisk luft. Just nu kollar jag på youtube, på Therese Lindgrens vloggar, helt besatt! 
 
Nu ska jag bädda mig ner i sängen och somna till någon Netflix film, puss på er! 
#1 - - Idq:

Vart jobbar du? :)

Svar: SV: Burger king :)
Quynh Dang

Till top