Strosa runt lite

VARDAGSLIV, VÄNNER'FAMILJ / Permalink / 0

Hej på er! Haft hittills fantastiska dagar här. Igår åkte vi runt i Lützen och Zürich för shopping och sevärdheter. Kan säga att jag har shoppat en hel del här så kommer nog få åka hem med en extra väska haha. Idag åkte vi in till Zürich och åkte sån paddelbåt men mådde så illa så vi åkte inte alls länge. Sen åt vi på en superfin restaurang där maten var as god! Tog en typisk Schweiz maträtt. Sen åkte vi hem, var hemma runt 6 och åt och sen har jag inte gjort så mycket, mest hängt med mina kusiner och kollat på youtube klipp.

Imorgon blir det mer shopping och på tisdag är min sista heldag så vi ska till Tyskland till Europapark och åka karuseller där!!!

I Lützen
Vid ett vattenfall
Maten jag åt idag
Paddelbåten
Kusinerna
Puss på er!
Till top